Günlük hayatta tükettiğimiz bazı besinler hastalıklardan koruyu etki gösterebiliyor. Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Onkoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Uğur Coşkun, bir dergide kalsiyum ve kolorektal kanser ilişkisi üzerine yayımlanan bir çalışmaya göre süt ve süt ürünü tüketiminin kolorektal kanser riskini azalttığını kaydetti.
Çalışma sonucu ortaya çıktı: Bu besin bağırsak kanseri riskini azaltıyor!
Benzer Haberler
Şekerin vücuda verdiği hasar nasıl azaltılabilir?
Vücudumuzdaki kola jen gibi proteinlere yapışan şeker, erken yaşlandırır. Peki bu hasarı azaltmak geriye döndürmek mümkü…
Devamını OkuBride cautions others before wedding day about risky beauty treatments: ‘Pain wasn’t worth it’
A bride-to-be who wanted to look “like a princess” on her wedding day ended up looking far worse than that after a severe allergic reaction to a fake eyelash treatment. Polly…
Devamını Oku
